Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Poniedziałek | ||||||
08:00 | 10:15 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | 311 A-16 | 2025-01-13; 2025-01-20 | |
10:30 | 12:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | 311 A-16 | 2025-01-13; 2025-01-20 | |
Wtorek | ||||||
08:00 | 09:25 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | DN | |
09:45 | 11:15 | Trening asertywności i prezentacji | 45PSYCH-JMS-PPOZ/lab. 9 | P3 A-16 | D | |
11:30 | 13:00 | Psychologia zdrowia i psychopatologia | 21PED-LiTP-SP; 21PED-POWiP-SP | 8 A-16 | D | |
13:15 | 14:45 | Konsultacje | 433 A-16 | D | ||
Środa | ||||||
08:00 | 09:30 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | D | |
09:45 | 11:15 | Aggressive behavior | grupa Erasmus | P3 A-16 | D | |
11:30 | 13:00 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P01 A-16 | 2025-01-08; 2025-01-15; 2025-01-22 | |
11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | D | |||
13:15 | 14:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P01 A-16 | 2025-01-08; 2025-01-15; 2025-01-22 | |
Czwartek | ||||||
11:30 | 14:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P104 A-16 | 2025-01-16 | |
14:45 | 17:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | 2025-01-16 | ||
15:15 | 17:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P104 A-16 | 2025-01-09; 2025-01-23 | |
17:45 | 20:00 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P104 A-16 | 2025-01-09; 2025-01-23 | |
Piątek | ||||||
14:00 | 15:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P2 A-16 | 2025-01-10; 2025-01-24 | |
15:45 | 17:15 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P2 A-16 | 2025-01-10; 2025-01-24 | |
Sobota | ||||||
09:00 | 13:00 | Podstawy psychologii kształcenia dzieci i młodzieży ze SPE | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 428 A-16 | 2024-12-07 | |
Niedziela | ||||||
09:00 | 13:00 | Podstawy psychologii kształcenia dzieci i młodzieży ze SPE | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 428 A-16 | 2025-01-12 | |
09:00 | 13:00 | Podstawy psychologii kształcenia dzieci i młodzieży ze SPE | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | P102 A-16 | 2024-12-08 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-12-07 | So | 09:00 | 13:00 | Podstawy psychologii kształcenia dzieci i młodzieży ze SPE | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 428 A-16 | |
2024-12-08 | Ni | 09:00 | 13:00 | Podstawy psychologii kształcenia dzieci i młodzieży ze SPE | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | P102 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 08:00 | 09:25 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening asertywności i prezentacji | 45PSYCH-JMS-PPOZ/lab. 9 | P3 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 11:30 | 13:00 | Psychologia zdrowia i psychopatologia | 21PED-LiTP-SP; 21PED-POWiP-SP | 8 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 13:15 | 14:45 | Konsultacje | 433 A-16 | ||
2024-12-11 | Śr | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2024-12-11 | Śr | 09:45 | 11:15 | Aggressive behavior | grupa Erasmus | P3 A-16 | |
2024-12-11 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2024-12-17 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening asertywności i prezentacji | 45PSYCH-JMS-PPOZ/lab. 9 | P3 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 11:30 | 13:00 | Psychologia zdrowia i psychopatologia | 21PED-LiTP-SP; 21PED-POWiP-SP | 8 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 13:15 | 14:45 | Konsultacje | 433 A-16 | ||
2024-12-18 | Śr | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2024-12-18 | Śr | 09:45 | 11:15 | Aggressive behavior | grupa Erasmus | P3 A-16 | |
2024-12-18 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-08 | Śr | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2025-01-08 | Śr | 09:45 | 11:15 | Aggressive behavior | grupa Erasmus | P3 A-16 | |
2025-01-08 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-08 | Śr | 11:30 | 13:00 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P01 A-16 | |
2025-01-08 | Śr | 13:15 | 14:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P01 A-16 | |
2025-01-09 | Cz | 15:15 | 17:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P104 A-16 | |
2025-01-09 | Cz | 17:45 | 20:00 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P104 A-16 | |
2025-01-10 | Pi | 14:00 | 15:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P2 A-16 | |
2025-01-10 | Pi | 15:45 | 17:15 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P2 A-16 | |
2025-01-12 | Ni | 09:00 | 13:00 | Podstawy psychologii kształcenia dzieci i młodzieży ze SPE | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 428 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 08:00 | 10:15 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | 311 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 10:30 | 12:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | 311 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening asertywności i prezentacji | 45PSYCH-JMS-PPOZ/lab. 9 | P3 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 11:30 | 13:00 | Psychologia zdrowia i psychopatologia | 21PED-LiTP-SP; 21PED-POWiP-SP | 8 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 13:15 | 14:45 | Konsultacje | 433 A-16 | ||
2025-01-15 | Śr | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2025-01-15 | Śr | 09:45 | 11:15 | Aggressive behavior | grupa Erasmus | P3 A-16 | |
2025-01-15 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-15 | Śr | 11:30 | 13:00 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P01 A-16 | |
2025-01-15 | Śr | 13:15 | 14:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P01 A-16 | |
2025-01-16 | Cz | 11:30 | 14:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P104 A-16 | |
2025-01-16 | Cz | 14:45 | 17:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | ||
2025-01-20 | Po | 08:00 | 10:15 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | 311 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 10:30 | 12:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | 311 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 08:00 | 09:25 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening asertywności i prezentacji | 45PSYCH-JMS-PPOZ/lab. 9 | P3 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 11:30 | 13:00 | Psychologia zdrowia i psychopatologia | 21PED-LiTP-SP; 21PED-POWiP-SP | 8 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 13:15 | 14:45 | Konsultacje | 433 A-16 | ||
2025-01-22 | Śr | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2025-01-22 | Śr | 09:45 | 11:15 | Aggressive behavior | grupa Erasmus | P3 A-16 | |
2025-01-22 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-22 | Śr | 11:30 | 13:00 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P01 A-16 | |
2025-01-22 | Śr | 13:15 | 14:45 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P01 A-16 | |
2025-01-23 | Cz | 15:15 | 17:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P104 A-16 | |
2025-01-23 | Cz | 17:45 | 20:00 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P104 A-16 | |
2025-01-24 | Pi | 14:00 | 15:30 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 7 | P2 A-16 | |
2025-01-24 | Pi | 15:45 | 17:15 | Trening asertywności i prezentacji | 44PSYCH-JMS-PEW/lab. 8 | P2 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 08:00 | 09:25 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening asertywności i prezentacji | 45PSYCH-JMS-PPOZ/lab. 9 | P3 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 11:30 | 13:00 | Psychologia zdrowia i psychopatologia | 21PED-LiTP-SP; 21PED-POWiP-SP | 8 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 13:15 | 14:45 | Konsultacje | 433 A-16 | ||
2025-01-29 | Śr | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy nauczyciela psychologa: Psychologiczne aspekty wspomagania rozwoju dziecka w kontekśc | 54PSYCH-JMS-PEW | P3 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 09:45 | 11:15 | Aggressive behavior | grupa Erasmus | P3 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy |