Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ),
- zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Wtorek | ||||||
07:30 | 08:15 | Konsultacje | D | |||
08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | D | ||
Środa | ||||||
09:00 | 11:00 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 | 11IiE-SP | 2025-06-25; 2025-09-03 | ||
12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | D | |||
Czwartek | ||||||
11:00 | 12:30 | Differential Equations ![]() |
WMIiE-E | D | ||
12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | D | ||
Piątek | ||||||
07:30 | 09:00 | Rezerwacja | 2025-06-13 | |||
09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | D | |||
11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | D | ||
12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | D | ||
14:20 | 15:05 | Konsultacje | D |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-04-29 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-04-29 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-04-30 | Śr | 12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-06 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-05-06 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-05-07 | Śr | 12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-08 | Cz | 11:00 | 12:30 | Differential Equations ![]() |
WMIiE-E | ||
2025-05-08 | Cz | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-09 | Pi | 09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | |||
2025-05-09 | Pi | 11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | ||
2025-05-09 | Pi | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-09 | Pi | 14:20 | 15:05 | Konsultacje | |||
2025-05-13 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-05-13 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-05-14 | Śr | 12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-15 | Cz | 11:00 | 12:30 | Differential Equations ![]() |
WMIiE-E | ||
2025-05-15 | Cz | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-16 | Pi | 09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | |||
2025-05-16 | Pi | 11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | ||
2025-05-16 | Pi | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-16 | Pi | 14:20 | 15:05 | Konsultacje | |||
2025-05-20 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-05-20 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-05-21 | Śr | 12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-22 | Cz | 11:00 | 12:30 | Differential Equations ![]() |
WMIiE-E | ||
2025-05-22 | Cz | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-23 | Pi | 09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | |||
2025-05-23 | Pi | 11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | ||
2025-05-23 | Pi | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-23 | Pi | 14:20 | 15:05 | Konsultacje | |||
2025-05-27 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-05-27 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-05-28 | Śr | 12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-29 | Cz | 11:00 | 12:30 | Differential Equations ![]() |
WMIiE-E | ||
2025-05-29 | Cz | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-30 | Pi | 09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | |||
2025-05-30 | Pi | 11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | ||
2025-05-30 | Pi | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-05-30 | Pi | 14:20 | 15:05 | Konsultacje | |||
2025-06-03 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-06-03 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-06-04 | Śr | 12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-06-05 | Cz | 11:00 | 12:30 | Differential Equations ![]() |
WMIiE-E | ||
2025-06-05 | Cz | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-06-06 | Pi | 09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | |||
2025-06-06 | Pi | 11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | ||
2025-06-06 | Pi | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-06-06 | Pi | 14:20 | 15:05 | Konsultacje | |||
2025-06-10 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-06-10 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-06-11 | Śr | 12:45 | 14:15 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-06-12 | Cz | 11:00 | 12:30 | Differential Equations ![]() |
WMIiE-E | ||
2025-06-12 | Cz | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-06-13 | Pi | 07:30 | 09:00 | Rezerwacja | |||
2025-06-13 | Pi | 09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | |||
2025-06-13 | Pi | 11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | ||
2025-06-13 | Pi | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-06-13 | Pi | 14:20 | 15:05 | Konsultacje | |||
2025-06-17 | Wt | 07:30 | 08:15 | Konsultacje | |||
2025-06-17 | Wt | 08:15 | 10:30 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11ID-SP | ||
2025-06-18 | Śr | 09:15 | 10:45 | Seminarium zakładowe | |||
2025-06-18 | Śr | 11:00 | 12:30 | Równania różniczkowe ![]() |
21MAT-SP | ||
2025-06-18 | Śr | 12:45 | 14:15 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 ![]() |
11IiE-SP | ||
2025-06-18 | Śr | 14:20 | 15:05 | Konsultacje | |||
2025-06-25 | Śr | 09:00 | 11:00 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 | 11IiE-SP | ||
2025-09-03 | Śr | 09:00 | 11:00 | Analiza matematyczna 2/Mathematical Analysis 2 | 11IiE-SP |