Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Środa | ||||||
08:00 | 09:30 | Seminarium dyplomowe II | 31RzK-SP/sem.4; 32RzK-SP/sem.4; 33RzK-SP/sem.4 | 343 A-16 | 2025-01-29 | |
09:45 | 11:15 | Trening interpersonalny | 13RzK-SP/lab1 | 343 A-16 | 2025-01-29 | |
11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | 2025-01-29 | |||
13:15 | 14:40 | Metody i techniki diagnozy resocjalizacyjnej | 21PED-RzTS-SD | P103 A-16 | 2025-01-29 | |
15:00 | 16:30 | Trening interpersonalny | 14RzK-SP/lab2 | 209 A-16 | 2025-01-29 | |
16:45 | 18:15 | Trening interpersonalny | 13RzK-SP/lab2 | 209 A-16 | 2025-01-29 | |
Piątek | ||||||
08:00 | 09:30 | Trening interpersonalny | 11RzK-SP/lab1 | 419 A-16 | 2025-01-30 | |
09:35 | 11:05 | Trening interpersonalny w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie | 11RzK-SP/lab2 | 419 A-16 | 2025-01-30 | |
11:10 | 12:40 | Konsultacje | 422 A-16 | 2025-01-30 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-01-29 | Śr | 08:00 | 09:30 | Seminarium dyplomowe II | 31RzK-SP/sem.4; 32RzK-SP/sem.4; 33RzK-SP/sem.4 | 343 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 09:45 | 11:15 | Trening interpersonalny | 13RzK-SP/lab1 | 343 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-29 | Śr | 13:15 | 14:40 | Metody i techniki diagnozy resocjalizacyjnej | 21PED-RzTS-SD | P103 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 15:00 | 16:30 | Trening interpersonalny | 14RzK-SP/lab2 | 209 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 16:45 | 18:15 | Trening interpersonalny | 13RzK-SP/lab2 | 209 A-16 | |
2025-01-30 | Cz | 08:00 | 09:30 | Trening interpersonalny | 11RzK-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-30 | Cz | 09:35 | 11:05 | Trening interpersonalny w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie | 11RzK-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2025-01-30 | Cz | 11:10 | 12:40 | Konsultacje | 422 A-16 |