Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ),
- zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Poniedziałek | ||||||
08:30 | 10:45 | Estetyka | 31ARCH-SJ | 2025-03-17; 2025-03-24; 2025-03-31; 2025-04-07; 2025-04-14 | ||
Wtorek | ||||||
07:30 | 09:45 | Krytyka architektoniczna i esej | 11ARCH-SD/A | 2025-03-18; 2025-04-01; 2025-04-15 | ||
Środa | ||||||
08:30 | 10:45 | Teoria architektury i urbanistyki II | 11ARCH-SD/A | 2025-03-19; 2025-03-26; 2025-04-02; 2025-04-09; 2025-04-16 | ||
Czwartek | ||||||
08:30 | 10:45 | Krytyka architektoniczna i esej | 11ARCH-SD/A | 2025-03-20; 2025-04-03 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-03-17 | Po | 08:30 | 10:45 | Estetyka | 31ARCH-SJ | ||
2025-03-18 | Wt | 07:30 | 09:45 | Krytyka architektoniczna i esej | 11ARCH-SD/A | ||
2025-03-19 | Śr | 08:30 | 10:45 | Teoria architektury i urbanistyki II | 11ARCH-SD/A | ||
2025-03-20 | Cz | 08:30 | 10:45 | Krytyka architektoniczna i esej | 11ARCH-SD/A | ||
2025-03-24 | Po | 08:30 | 10:45 | Estetyka | 31ARCH-SJ | ||
2025-03-26 | Śr | 08:30 | 10:45 | Teoria architektury i urbanistyki II | 11ARCH-SD/A | ||
2025-03-31 | Po | 08:30 | 10:45 | Estetyka | 31ARCH-SJ | ||
2025-04-01 | Wt | 07:30 | 09:45 | Krytyka architektoniczna i esej | 11ARCH-SD/A | ||
2025-04-02 | Śr | 08:30 | 10:45 | Teoria architektury i urbanistyki II | 11ARCH-SD/A | ||
2025-04-03 | Cz | 08:30 | 10:45 | Krytyka architektoniczna i esej | 11ARCH-SD/A | ||
2025-04-07 | Po | 08:30 | 10:45 | Estetyka | 31ARCH-SJ | ||
2025-04-09 | Śr | 08:30 | 10:45 | Teoria architektury i urbanistyki II | 11ARCH-SD/A | ||
2025-04-14 | Po | 08:30 | 10:45 | Estetyka | 31ARCH-SJ | ||
2025-04-15 | Wt | 07:30 | 09:45 | Krytyka architektoniczna i esej | 11ARCH-SD/A | ||
2025-04-16 | Śr | 08:30 | 10:45 | Teoria architektury i urbanistyki II | 11ARCH-SD/A |