Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Poniedziałek | ||||||
08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | 2024-12-02; 2024-12-09; 2024-12-16; 2025-01-07; 2025-01-13; 2025-01-20; 2025-01-27 | |
15:00 | 16:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 229 A-16 | 2024-11-25 | |
Wtorek | ||||||
16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | D | |
18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | D | ||
Sobota | ||||||
09:00 | 13:00 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2024-11-23 | |
09:00 | 13:00 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 37 A-16 | 2025-01-11 | |
Niedziela | ||||||
13:30 | 17:30 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2024-11-24; 2024-12-15 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-11-23 | So | 09:00 | 13:00 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-24 | Ni | 13:30 | 17:30 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 15:00 | 16:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 229 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-12-02 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-12-09 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-12-15 | Ni | 13:30 | 17:30 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2025-01-07 | Wt | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-11 | So | 09:00 | 13:00 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 37 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2025-01-20 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2025-01-27 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 |