Legenda: RZ - rodzaj zajęć;
jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ),
- zajęcia prowadzone zdalnie.
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-11-18 | Po | 15:00 | 16:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 229 A-16 | |
2024-11-19 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2024-11-19 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-11-23 | So | 13:30 | 17:30 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-24 | Ni | 13:30 | 17:30 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 15:00 | 16:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 229 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 16:30 | 18:00 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 229 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-12-02 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-12-05 | Cz | 08:00 | 09:30 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 34 A-16 | |
2024-12-07 | So | 10:30 | 13:30 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
4 godz. | |||||||
2024-12-09 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-12-12 | Cz | 08:00 | 09:30 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 34 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2024-12-19 | Cz | 08:00 | 09:30 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 34 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-09 | Cz | 08:00 | 09:30 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 34 A-16 | |
2025-01-11 | So | 13:00 | 18:00 | Diagnoza funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | P4 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2025-01-16 | Cz | 08:00 | 09:30 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 34 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2025-01-23 | Cz | 08:00 | 09:30 | Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych III | 31PSpecjal-JMS | 34 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 08:00 | 09:30 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-SP | 324 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 18:01 | 18:45 | Konsultacje | 229 A-16 | ||
2025-04-04 | Pi | 08:00 | 12:30 | Podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej | 31PSpecjal-JMS | 311 A-16 | |
2025-04-04 | Pi | 12:00 | 12:45 | Konsultacje | 10 A-16 | ||
2025-05-16 | Pi | 08:00 | 12:30 | Podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej | 31PSpecjal-JMS | 311 A-16 | |
2025-05-16 | Pi | 12:00 | 12:45 | Konsultacje | 10 A-16 | ||
2025-05-30 | Pi | 08:00 | 12:30 | Podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej | 31PSpecjal-JMS | 311 A-16 | |
2025-05-30 | Pi | 12:00 | 12:45 | Konsultacje | 10 A-16 | ||
2025-06-13 | Pi | 08:00 | 12:30 | Podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej | 31PSpecjal-JMS | 311 A-16 | |
2025-06-13 | Pi | 12:00 | 12:45 | Konsultacje | 10 A-16 | ||
2025-06-18 | Śr | 08:00 | 12:30 | Podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej | 31PSpecjal-JMS | 311 A-16 | |
2025-06-18 | Śr | 12:00 | 12:45 | Konsultacje | 10 A-16 |