Legenda: RZ - rodzaj zajęć;
jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ),
- zajęcia prowadzone zdalnie.
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-10-12 | So | 10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 439 A-16 | |
2024-10-12 | So | 13:30 | 17:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami sprawności językowych z wykorzystani | SP PS-EW 23/24 (III sem.) | 409 A-16 | |
2024-10-13 | Ni | 12:30 | 16:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami sprawności językowych z wykorzystani | SP PS-EW 23/24 (III sem.) | 138 A-16 | |
2024-10-26 | So | 10:30 | 14:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami sprawności językowych z wykorzystani | SP PS-EW 23/24 (III sem.) | 36 A-16 | |
2024-10-26 | So | 15:00 | 17:15 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-16 | So | 08:00 | 10:15 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 311 A-16 | |
2024-11-16 | So | 10:30 | 14:30 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-16 | So | 14:45 | 18:45 | Specjalne potrzeby edukacyjne - zaburzenia ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 428 A-16 | |
2024-11-23 | So | 09:00 | 13:00 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-23 | So | 13:30 | 15:45 | Specjalne potrzeby edukacyjne - zaburzenia ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | P103 A-16 | |
2024-11-30 | So | 10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 31 A-16 | |
2024-11-30 | So | 12:46 | 13:30 | Konsultacje | 31 A-16 | ||
2024-12-07 | So | 08:00 | 10:15 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-12-07 | So | 10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 229 A-16 | |
2024-12-07 | So | 12:46 | 13:30 | Konsultacje | 232 A-16 | ||
2024-12-07 | So | 13:45 | 17:45 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 20 A-16 | |
2024-12-07 | So | 18:00 | 19:30 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 20 A-16 | |
2024-12-15 | Ni | 13:00 | 17:00 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 341 A-16 | |
2024-12-15 | Ni | 17:15 | 18:45 | Specjalne potrzeby edukacyjne - zaburzenia ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 341 A-16 | |
2025-01-12 | Ni | 13:30 | 17:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 419 A-16 | |
2025-01-18 | So | 13:00 | 15:15 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 439 A-16 | |
2025-01-19 | Ni | 08:00 | 10:15 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 324 A-16 | |
2025-01-25 | So | 08:00 | 12:00 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
Zajęcia przeniesione z 22.02.2025 r. | |||||||
2025-01-26 | Ni | 08:00 | 09:30 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2025-01-26 | Ni | 09:45 | 13:45 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2025-02-08 | So | 08:00 | 12:00 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 |