Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Sobota | ||||||
08:00 | 10:15 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2024-12-07 | |
10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 229 A-16 | 2024-12-07 | |
10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 31 A-16 | 2024-11-30 | |
10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 324 A-16 | 2024-12-14 | |
12:46 | 13:30 | Konsultacje | 232 A-16 | 2024-12-07 | ||
12:46 | 13:30 | Konsultacje | 31 A-16 | 2024-11-30 | ||
12:46 | 13:30 | Konsultacje | 324 A-16 | 2024-12-14 | ||
13:00 | 15:15 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 439 A-16 | 2025-01-18 | |
13:30 | 17:30 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 20 A-16 | 2024-12-14 | |
13:30 | 17:30 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2024-11-23 | |
Niedziela | ||||||
13:00 | 17:00 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 341 A-16 | 2024-12-15 | |
13:30 | 17:30 | Specjalne potrzeby edukacyjne - zaburzenia ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | P102 A-16 | 2024-12-08 | |
13:30 | 17:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 419 A-16 | 2025-01-12 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-11-23 | So | 13:30 | 17:30 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-11-30 | So | 10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 31 A-16 | |
2024-11-30 | So | 12:46 | 13:30 | Konsultacje | 31 A-16 | ||
2024-12-07 | So | 08:00 | 10:15 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2024-12-07 | So | 10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 229 A-16 | |
2024-12-07 | So | 12:46 | 13:30 | Konsultacje | 232 A-16 | ||
2024-12-08 | Ni | 13:30 | 17:30 | Specjalne potrzeby edukacyjne - zaburzenia ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | P102 A-16 | |
2024-12-14 | So | 10:30 | 12:45 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 324 A-16 | |
2024-12-14 | So | 12:46 | 13:30 | Konsultacje | 324 A-16 | ||
2024-12-14 | So | 13:30 | 17:30 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 20 A-16 | |
2024-12-15 | Ni | 13:00 | 17:00 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 341 A-16 | |
2025-01-12 | Ni | 13:30 | 17:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 419 A-16 | |
2025-01-18 | So | 13:00 | 15:15 | Alternatywne formy komunikacji | 21PED-LiTP-NP | 439 A-16 |