Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Sobota | ||||||
08:00 | 12:00 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2025-01-25 | |
Zajęcia przeniesione z 22.02.2025 r. | ||||||
08:00 | 12:00 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2025-02-08 | |
Niedziela | ||||||
08:00 | 09:30 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2025-01-26 | |
09:45 | 13:45 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2025-01-26 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-01-25 | So | 08:00 | 12:00 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
Zajęcia przeniesione z 22.02.2025 r. | |||||||
2025-01-26 | Ni | 08:00 | 09:30 | Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2025-01-26 | Ni | 09:45 | 13:45 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | |
2025-02-08 | So | 08:00 | 12:00 | Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 |