Legenda: RZ - rodzaj zajęć;
jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ),
- zajęcia prowadzone zdalnie.
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-10-01 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-01 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-10-01 | Wt | 10:00 | 11:00 | Spotkanie organizacyjne | 11PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2024-10-01 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-02 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-10-03 | Cz | 08:00 | 09:30 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 027 A-16 | |
2024-10-03 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 027 A-16 | |
2024-10-07 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-07 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-07 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-07 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-10-08 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-08 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-10-08 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-09 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-10-10 | Cz | 08:00 | 09:30 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 027 A-16 | |
2024-10-10 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 027 A-16 | |
2024-10-10 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 027 A-16 | |
2024-10-14 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-14 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-14 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-14 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-10-15 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-15 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-10-15 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-16 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-10-17 | Cz | 08:00 | 09:30 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 027 A-16 | |
2024-10-17 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 027 A-16 | |
2024-10-17 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 027 A-16 | |
2024-10-21 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-21 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-21 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-21 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-10-22 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-22 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-10-22 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-22 | Wt | 13:05 | 14:35 | REZERWACJA | 11PED-POWiP-SP | 36 A-16 | |
2024-10-23 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-10-24 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-10-24 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-10-24 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-10-28 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-28 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-28 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-10-28 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-10-29 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-29 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-10-29 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-10-29 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-10-30 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-10-31 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-10-31 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-10-31 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-04 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-04 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-04 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-04 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-11-04 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-05 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-05 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-11-05 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-05 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-07 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-11-07 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-07 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-12 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-12 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-11-12 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-12 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-13 | Śr | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-13 | Śr | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-13 | Śr | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-13 | Śr | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-11-13 | Śr | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-14 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-11-14 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-14 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-18 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-18 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-18 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-18 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-11-18 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-19 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-19 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-11-19 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-19 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-20 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-11-21 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-11-21 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-21 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-23 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 419 A-16 | |
2024-11-23 | So | 18:00 | 20:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 419 A-16 | |
2024-11-24 | Ni | 13:00 | 15:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 428 A-16 | |
2024-11-24 | Ni | 15:30 | 17:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 428 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-26 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-26 | Wt | 13:05 | 14:35 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 36 A-16 | |
2024-11-27 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-11-28 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-11-28 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-28 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-03 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-04 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-12-05 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-12-05 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-05 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-10 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-11 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-12-12 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-12-12 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-12 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-14 | So | 08:00 | 10:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | |
2024-12-14 | So | 10:30 | 12:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | |
2024-12-14 | So | 15:30 | 17:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2024-12-14 | So | 18:00 | 20:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-17 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-18 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-12-19 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-12-19 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-19 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-08 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2025-01-09 | Cz | 08:00 | 11:15 | REZERWACJA | C A-16 | ||
2025-01-09 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2025-01-09 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-09 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-11 | So | 08:00 | 10:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 323 A-16 | |
2025-01-11 | So | 10:30 | 12:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 323 A-16 | |
2025-01-11 | So | 13:00 | 15:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 323 A-16 | |
2025-01-11 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 323 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-14 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-14 | Wt | 13:15 | 14:30 | REZERWACJA | 012/013 A-16 | ||
2025-01-15 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2025-01-16 | Cz | 08:00 | 11:15 | REZERWACJA | C A-16 | ||
2025-01-16 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2025-01-16 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-16 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-21 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-22 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2025-01-23 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2025-01-23 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-23 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-28 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-29 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2025-03-05 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-03-05 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-08 | So | 13:00 | 15:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-03-12 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-03-12 | Śr | 08:00 | 14:00 | Dzień Otwarty | 20 A-16 | ||
2025-03-12 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-15 | So | 13:00 | 15:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMN/kon2 | 419 A-16 | |
2025-03-15 | So | 15:30 | 17:45 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 51PPiW-JMN/kon1 | 419 A-16 | |
2025-03-15 | So | 18:00 | 20:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 419 A-16 | |
2025-03-19 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-03-19 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-26 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-03-26 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-29 | So | 13:10 | 15:25 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMN/kon2 | 409 A-16 | |
2025-03-29 | So | 15:30 | 17:45 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 51PPiW-JMN/kon1 | 409 A-16 | |
2025-03-31 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-02 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-04-02 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-07 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-09 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-04-09 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-14 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-16 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-04-16 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-23 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-04-23 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-28 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-30 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-04-30 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-05 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-05-07 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-05-07 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-10 | So | 13:00 | 15:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMN/kon2 | 419 A-16 | |
2025-05-10 | So | 15:30 | 17:45 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 51PPiW-JMN/kon1 | 419 A-16 | |
2025-05-12 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-05-14 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-05-14 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-17 | So | 13:00 | 15:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-05-17 | So | 15:30 | 17:45 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-05-19 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-05-21 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-05-21 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-27 | Wt | 12:00 | 13:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
zmiana terminu | |||||||
2025-05-28 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-05-28 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-31 | So | 13:00 | 15:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-05-31 | So | 15:30 | 17:45 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-06-02 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-06-04 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-06-04 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-06-09 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-06-11 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-06-11 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-06-16 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 |