Legenda: RZ - rodzaj zajęć;
jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ),
- zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Poniedziałek | ||||||
08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | D | |
09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | DN | |
09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | DP | |
11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | D | |
13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | D | |
Wtorek | ||||||
08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | D | |
09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | D | |
11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | D | |
13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | D | |
Środa | ||||||
07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 428 A-16 | 2025-10-29; 2025-11-12; 2025-11-26; 2025-12-10; 2026-01-21 | |
07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 428 A-16 | DP | |
11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | D | |||
Sobota | ||||||
13:00 | 15:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | 2025-11-15 | |
13:00 | 15:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | 2026-01-10; 2026-01-17 | ||
13:30 | 17:30 | Trening umiejętności wychowawczych rodziców i nauczycieli | SP WWRDiWR | 428 A-16 | 2025-11-22; 2025-12-06 | |
15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 2026-01-10 | ||
15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | 2025-11-15 | |
15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 2026-01-17 | ||
18:00 | 20:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | 2025-12-06 | ||
18:00 | 20:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 2026-01-10 | ||
Niedziela | ||||||
15:30 | 17:45 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | 2025-11-30 | ||
18:00 | 20:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 2025-11-30 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-10-20 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-20 | Po | 09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-10-20 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-20 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-21 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-10-21 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-10-21 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-21 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-22 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 428 A-16 | |
2025-10-22 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-10-27 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-27 | Po | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-10-27 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-27 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-28 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-10-28 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-10-28 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-28 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-29 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 428 A-16 | |
2025-10-29 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-11-03 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-03 | Po | 09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-11-03 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-03 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-04 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-11-04 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-11-04 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-04 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-05 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 428 A-16 | |
2025-11-05 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-11-12 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 428 A-16 | |
2025-11-12 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-11-13 | Cz | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-13 | Cz | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-11-13 | Cz | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-13 | Cz | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-14 | Pi | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-11-14 | Pi | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-11-14 | Pi | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-14 | Pi | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-15 | So | 13:00 | 15:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-11-15 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | |
2025-11-17 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-17 | Po | 09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-11-17 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-17 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-18 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-11-18 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-11-18 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-18 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-19 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 428 A-16 | |
2025-11-19 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-11-22 | So | 13:30 | 17:30 | Trening umiejętności wychowawczych rodziców i nauczycieli | SP WWRDiWR | 428 A-16 | |
2025-11-24 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-24 | Po | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-11-24 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-24 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-11-25 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-11-25 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-11-25 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-25 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-11-26 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 428 A-16 | |
2025-11-26 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-11-30 | Ni | 15:30 | 17:45 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | ||
2025-11-30 | Ni | 18:00 | 20:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | ||
2025-12-01 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-01 | Po | 09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-12-01 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-12-01 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-12-02 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-12-02 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-12-02 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-02 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-03 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 428 A-16 | |
2025-12-03 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-12-06 | So | 13:30 | 17:30 | Trening umiejętności wychowawczych rodziców i nauczycieli | SP WWRDiWR | 428 A-16 | |
2025-12-06 | So | 18:00 | 20:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | ||
2025-12-08 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-08 | Po | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-12-08 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-12-08 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-12-09 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-12-09 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-12-09 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-09 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-10 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 428 A-16 | |
2025-12-10 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-12-15 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-15 | Po | 09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-12-15 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-12-15 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-12-16 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-12-16 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-12-16 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-16 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-12-17 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 428 A-16 | |
2025-12-17 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2026-01-07 | Śr | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2026-01-07 | Śr | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2026-01-07 | Śr | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-07 | Śr | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-10 | So | 13:00 | 15:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | ||
2026-01-10 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | ||
2026-01-10 | So | 18:00 | 20:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | ||
2026-01-12 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-12 | Po | 09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2026-01-12 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2026-01-12 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2026-01-13 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2026-01-13 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2026-01-13 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-13 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-14 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 428 A-16 | |
2026-01-14 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2026-01-17 | So | 13:00 | 15:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | ||
2026-01-17 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | ||
2026-01-19 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-19 | Po | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2026-01-19 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2026-01-19 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2026-01-20 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2026-01-20 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2026-01-20 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-20 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-21 | Śr | 07:50 | 11:05 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 428 A-16 | |
2026-01-21 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2026-01-26 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-26 | Po | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2026-01-26 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2026-01-26 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2026-01-27 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2026-01-27 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2026-01-27 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-27 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-01-28 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2026-02-02 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2026-02-02 | Po | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2026-02-02 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2026-02-02 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-03-05 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-03-05 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-08 | So | 13:00 | 15:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-03-12 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-03-12 | Śr | 08:00 | 14:00 | Dzień Otwarty | 20 A-16 | ||
2025-03-12 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-15 | So | 13:00 | 15:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMN/kon2 | 419 A-16 | |
2025-03-15 | So | 15:30 | 17:45 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 51PPiW-JMN/kon1 | 419 A-16 | |
2025-03-15 | So | 18:00 | 20:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 419 A-16 | |
2025-03-19 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-03-19 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-26 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-03-26 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-03-29 | So | 13:10 | 15:25 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMN/kon2 | 409 A-16 | |
2025-03-29 | So | 15:30 | 17:45 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 51PPiW-JMN/kon1 | 409 A-16 | |
2025-03-31 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-02 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-04-02 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-07 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-09 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-04-09 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-14 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-16 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-04-16 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-23 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-04-23 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-04-28 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-04-30 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-04-30 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-05 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-05-07 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-05-07 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-10 | So | 13:00 | 15:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMN/kon2 | 419 A-16 | |
2025-05-10 | So | 15:30 | 17:45 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 51PPiW-JMN/kon1 | 419 A-16 | |
2025-05-12 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-05-14 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-05-14 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-17 | So | 13:00 | 15:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-05-17 | So | 15:30 | 17:45 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-05-19 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-05-21 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-05-21 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-27 | Wt | 12:00 | 13:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
zmiana terminu | |||||||
2025-05-28 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-05-28 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-05-31 | So | 13:00 | 15:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-05-31 | So | 15:30 | 17:45 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-06-02 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-06-04 | Śr | 08:00 | 11:15 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej I | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-06-04 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-06-09 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-06-11 | Śr | 09:45 | 11:10 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ![]() |
51PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-06-11 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-06-16 | Po | 11:00 | 12:30 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-09-27 | So | 09:00 | 13:00 | Trening umiejętności wychowawczych rodziców i nauczycieli | SP WWRDiWR | 428 A-16 | |
Zmiana sali ! | |||||||
2025-10-01 | Śr | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 434 A-16 | |
2025-10-01 | Śr | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 434 A-16 | |
2025-10-01 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-10-02 | Cz | 13:00 | 14:00 | Spotkanie organizacyjne | 11PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-06 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-06 | Po | 09:45 | 11:20 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-10-06 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-06 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-07 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-10-07 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-10-07 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-07 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-08 | Śr | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.1 | 434 A-16 | |
2025-10-08 | Śr | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 434 A-16 | |
2025-10-08 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-10-13 | Po | 08:00 | 09:30 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-13 | Po | 09:45 | 11:10 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-SD | 419 A-16 | |
2025-10-13 | Po | 11:30 | 13:00 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 11RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-13 | Po | 13:15 | 14:45 | Psychopedagogiczne aspekty przeciwdziałania demoralizacji nieletnich | 12RzK-SD | 419 A-16 | |
2025-10-14 | Wt | 08:00 | 09:30 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.1 | 419 A-16 | |
2025-10-14 | Wt | 09:45 | 11:15 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab.2 | 419 A-16 | |
2025-10-14 | Wt | 11:30 | 13:00 | Pedagogika zabawy | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-14 | Wt | 13:15 | 14:45 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-10-15 | Śr | 08:00 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab.2 | 428 A-16 | |
2025-10-15 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-10-18 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | |
2025-10-18 | So | 18:00 | 20:15 | Seminarium dyplomowe I | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 |