Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Poniedziałek | ||||||
08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | D | |
09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | D | |
11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | D | |
13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | DN | |
13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | DP | |
14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | D | ||
Wtorek | ||||||
08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | D | |
09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | D | |
11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | D | |
13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | D | ||
Środa | ||||||
11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | D | |||
Czwartek | ||||||
08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | D | |
09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | D | |
11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | D | |
Sobota | ||||||
08:00 | 10:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 323 A-16 | 2025-01-11 | |
08:00 | 10:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | 2024-12-14 | |
10:30 | 12:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 323 A-16 | 2025-01-11 | |
10:30 | 12:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | 2024-12-14 | |
13:00 | 15:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 323 A-16 | 2025-01-11 | |
15:30 | 17:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | 2024-12-14 | |
15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 323 A-16 | 2025-01-11 | |
15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 419 A-16 | 2024-11-23 | |
18:00 | 20:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | 2024-12-14 | |
18:00 | 20:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 419 A-16 | 2024-11-23 | |
Niedziela | ||||||
13:00 | 15:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 428 A-16 | 2024-11-24 | |
15:30 | 17:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 428 A-16 | 2024-11-24 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-11-21 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-11-21 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-21 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-23 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 419 A-16 | |
2024-11-23 | So | 18:00 | 20:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 419 A-16 | |
2024-11-24 | Ni | 13:00 | 15:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 428 A-16 | |
2024-11-24 | Ni | 15:30 | 17:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 428 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-11-25 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-26 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-11-26 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-11-27 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-11-28 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-11-28 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-11-28 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-12-02 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-03 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-03 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-04 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-12-05 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-12-05 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-05 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-12-09 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-10 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-10 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-11 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-12-12 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-12-12 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-12 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-14 | So | 08:00 | 10:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | |
2024-12-14 | So | 10:30 | 12:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 409 A-16 | |
2024-12-14 | So | 15:30 | 17:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2024-12-14 | So | 18:00 | 20:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2024-12-16 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-17 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2024-12-17 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2024-12-18 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2024-12-19 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2024-12-19 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2024-12-19 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-07 | Wt | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-08 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2025-01-09 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2025-01-09 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-09 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-11 | So | 08:00 | 10:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 323 A-16 | |
2025-01-11 | So | 10:30 | 12:45 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-NP | 323 A-16 | |
2025-01-11 | So | 13:00 | 15:15 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 323 A-16 | |
2025-01-11 | So | 15:30 | 17:45 | Teoretyczne i praktyczne aspekty pracy opiekuna-wychowawcy | 21PED-POWiP-ND | 323 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 13:15 | 14:50 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 11PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-13 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-14 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-14 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-15 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2025-01-16 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2025-01-16 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-16 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-20 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-21 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-21 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-22 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP | |||
2025-01-23 | Cz | 08:10 | 09:40 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab1 | 425 A-16 | |
2025-01-23 | Cz | 09:45 | 11:15 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 31AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-23 | Cz | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab2 | 425 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 08:00 | 09:30 | Wprowadzenie do praktyki w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych i oświatowych | 21PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 09:45 | 11:15 | Terapia pedagogiczna | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 11:30 | 13:00 | Metodyka pracy wychowawczo - opiekuńczej II | 31PED-POWiP-SP | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 13:15 | 14:40 | Metody pracy opiekuńczo-wychowawczej | 12PPiW-JMS | 419 A-16 | |
2025-01-27 | Po | 14:45 | 15:15 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-28 | Wt | 08:00 | 09:30 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 09:45 | 11:15 | Komunikacja i trening interpersonalny | 11PED-POWiP-SP/lab2 | 419 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 11:30 | 13:00 | Trening wspomagania kreatywności | 11AKiTAwS-SP/lab1 | 419 A-16 | |
2025-01-28 | Wt | 13:00 | 14:00 | Konsultacje | 401a A-16 | ||
2025-01-29 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy + Rada Dyscypliny IP |