Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Środa | ||||||
08:00 | 09:25 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | DN | |
08:00 | 09:35 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | DP | |
09:45 | 11:10 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | DN | |
09:45 | 11:20 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | DP | |
11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | D | |||
13:05 | 14:35 | Konsultacje | 407b A-16 | DP | ||
13:10 | 16:00 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-SP | 34 A-16 | DN | |
16:05 | 17:35 | Konsultacje | 407b A-16 | DN | ||
Sobota | ||||||
08:00 | 10:15 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | 2025-01-18 | |
09:30 | 13:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z niepełnosprawnością wzrokową | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 419 A-16 | 2024-12-14 | |
10:30 | 12:45 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | 2025-01-18 | |
13:30 | 17:30 | Specjalne potrzeby edukacyjne - niepełnosprawność wzrokowa | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 409 A-16 | 2025-01-11 | |
15:00 | 17:15 | Wybrane zagadnienia zespołów sprzężonych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 20 A-16 | 2024-12-07 | |
18:00 | 20:15 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | 2024-12-07 | |
Niedziela | ||||||
08:30 | 12:30 | Specjalne potrzeby edukacyjne - niepełnosprawność wzrokowa | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 409 A-16 | 2024-12-15 | |
09:45 | 13:45 | Biblioterapia w edukacji integracyjnej i włączającej | SP PS-EW 23/24 (III sem.) | 409 A-16 | 2025-01-12 | |
13:00 | 15:15 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | 2024-12-15 | |
13:30 | 17:30 | Wybrane zagadnienia zespołów sprzężonych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 | 2025-02-23 | |
13:30 | 17:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z niepełnosprawnością wzrokową | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 409 A-16 | 2025-01-26 |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-12-07 | So | 15:00 | 17:15 | Wybrane zagadnienia zespołów sprzężonych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 20 A-16 | |
2024-12-07 | So | 18:00 | 20:15 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2024-12-11 | Śr | 08:00 | 09:25 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | |
2024-12-11 | Śr | 09:45 | 11:10 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | |
2024-12-11 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2024-12-11 | Śr | 13:10 | 16:00 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-SP | 34 A-16 | |
2024-12-11 | Śr | 16:05 | 17:35 | Konsultacje | 407b A-16 | ||
2024-12-14 | So | 09:30 | 13:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z niepełnosprawnością wzrokową | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 419 A-16 | |
2024-12-15 | Ni | 08:30 | 12:30 | Specjalne potrzeby edukacyjne - niepełnosprawność wzrokowa | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 409 A-16 | |
2024-12-15 | Ni | 13:00 | 15:15 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2024-12-18 | Śr | 08:00 | 09:35 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | |
2024-12-18 | Śr | 09:45 | 11:20 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | |
2024-12-18 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2024-12-18 | Śr | 13:05 | 14:35 | Konsultacje | 407b A-16 | ||
2025-01-08 | Śr | 08:00 | 09:25 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | |
2025-01-08 | Śr | 09:45 | 11:10 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | |
2025-01-08 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-08 | Śr | 13:10 | 16:00 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-SP | 34 A-16 | |
2025-01-08 | Śr | 16:05 | 17:35 | Konsultacje | 407b A-16 | ||
2025-01-11 | So | 13:30 | 17:30 | Specjalne potrzeby edukacyjne - niepełnosprawność wzrokowa | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 409 A-16 | |
2025-01-12 | Ni | 09:45 | 13:45 | Biblioterapia w edukacji integracyjnej i włączającej | SP PS-EW 23/24 (III sem.) | 409 A-16 | |
2025-01-15 | Śr | 08:00 | 09:35 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | |
2025-01-15 | Śr | 09:45 | 11:20 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | |
2025-01-15 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-15 | Śr | 13:05 | 14:35 | Konsultacje | 407b A-16 | ||
2025-01-18 | So | 08:00 | 10:15 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-01-18 | So | 10:30 | 12:45 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-NP | 409 A-16 | |
2025-01-22 | Śr | 08:00 | 09:25 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | |
2025-01-22 | Śr | 09:45 | 11:10 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | |
2025-01-22 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-22 | Śr | 13:10 | 16:00 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-SP | 34 A-16 | |
2025-01-22 | Śr | 16:05 | 17:35 | Konsultacje | 407b A-16 | ||
2025-01-26 | Ni | 13:30 | 17:30 | Metodyka kształcenia w grupie zróżnicowanej osób z niepełnosprawnością wzrokową | SP PS-EW 24/25 (I sem.) | 409 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 08:00 | 09:25 | Specjalne potrzeby edukacyjne i kulturalne | 21AKiTAwS-SP | 324 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 09:45 | 11:10 | Specjalne potrzeby edukacyjne III | 31PSpecjal-JMS | 324 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 11:30 | 13:00 | Dyżur pracowniczy | |||
2025-01-29 | Śr | 13:10 | 16:00 | Biblioterapia | 21PED-POWiP-SP | 34 A-16 | |
2025-01-29 | Śr | 16:05 | 17:35 | Konsultacje | 407b A-16 | ||
2025-02-23 | Ni | 13:30 | 17:30 | Wybrane zagadnienia zespołów sprzężonych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | SP PSEiTA 24/25 | 11 A-16 |