Plan zajęć

2 PS SD 24/25

Projektowanie społeczne
stacjonarne / drugiego stopnia z tyt. magistra
semestr zimowy 2025/2026

Filtr:

Legenda: PG - Pogrupy. RZ - rodzaj zajęć. - zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.

PG Od Do Przedmiot RZ Nauczyciel Miejsce Terminy
Wtorek
  13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16 D
  14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17 DP
  15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17 DN
  16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16 D
Środa
  09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16 DII
  09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16 DI
  11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16 D
  13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16 D
Czwartek
sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17 D
sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17 D
  11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16 D
Termin Dzień PG Od Do Przedmiot RZ Nauczyciel Miejsce
2025-10-22 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-10-22 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-10-22 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-10-23 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-10-23 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-10-23 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-10-28 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-10-28 Wt   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-10-28 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-10-29 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-10-29 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-10-29 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-10-30 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-10-30 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-10-30 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-11-04 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-11-04 Wt   14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-11-04 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-11-05 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-11-05 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-11-05 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-11-06 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-11-06 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-11-06 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-11-12 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-11-12 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-11-12 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-11-14 Pi   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-11-14 Pi   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-11-14 Pi   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-11-18 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-11-18 Wt   14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-11-18 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-11-19 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-11-19 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-11-19 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-11-20 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-11-20 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-11-20 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-11-25 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-11-25 Wt   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-11-25 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-11-26 Śr   09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-11-26 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-11-26 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-11-27 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-11-27 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-11-27 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-12-02 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-12-02 Wt   14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-12-02 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-12-03 Śr   09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-12-03 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-12-03 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-12-04 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-12-04 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-12-04 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-12-09 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-12-09 Wt   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-12-09 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-12-10 Śr   09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-12-10 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-12-10 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-12-11 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-12-11 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-12-11 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-12-16 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-12-16 Wt   14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-12-16 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-12-17 Śr   09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-12-17 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-12-17 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-12-18 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-12-18 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-12-18 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2026-01-07 Śr   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2026-01-07 Śr   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2026-01-07 Śr   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2026-01-08 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2026-01-08 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2026-01-08 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2026-01-13 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2026-01-13 Wt   14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2026-01-13 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2026-01-14 Śr   09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2026-01-14 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2026-01-14 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2026-01-15 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2026-01-15 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2026-01-15 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2026-01-20 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2026-01-20 Wt   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2026-01-20 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2026-01-21 Śr   09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2026-01-21 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2026-01-21 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2026-01-22 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2026-01-22 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2026-01-22 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2026-01-27 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2026-01-27 Wt   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2026-01-27 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2026-01-28 Śr   09:40 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2026-01-28 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2026-01-28 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2026-01-29 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2026-01-29 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2026-01-29 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
Termin Dzień PG Od Do Przedmiot RZ Nauczyciel Miejsce
2025-10-21 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-10-21 Wt   14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-10-21 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-10-16 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-10-16 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-10-16 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201R A-17
2025-10-15 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-10-15 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-10-15 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-10-14 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-10-14 Wt   15:00 16:25 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-10-14 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-10-09 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-10-09 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-10-09 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201a A-17
2025-10-08 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-10-08 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-10-08 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16
2025-10-07 Wt   16:45 18:15 Modele biznesowe dr inż. Mariola Michałowska 427 A-16
2025-10-07 Wt   14:55 16:30 Spójność społeczna dr hab. Mariusz Kwiatkowski, prof. UZ 302R A-17
2025-10-07 Wt   13:15 14:45 Marketing i techniki perswazji na rynku i w polityce dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ A A-16
2025-10-02 Cz   11:30 13:00 Zachowania konsumentów na rynku dr Sinan Tankut Gulhan 29 A-16
2025-10-02 Cz sem. B 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Krzysztof Lisowski 303R A-17
2025-10-02 Cz sem. A 09:45 11:15 Seminarium dyplomowe 3 dr Justyna Nyćkowiak 201a A-17
2025-10-01 Śr   13:15 14:45 Badania społeczne w IT dr Magdalena Urbańska 417 A-16
2025-10-01 Śr   11:30 13:00 Badania marketingowe dr Magdalena Urbańska 232 A-16
2025-10-01 Śr   09:50 11:15 Społeczne aspekty reklamy dr hab. Beata Trzop, prof. UZ 36 A-16